Jak se dělá marketing

Autor: Převzato <@>, Téma: S úsměvem, Zdroj: diskuse.nachvojnici.cz, Vydáno dne: 15. 01. 2012

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a řeknete: "Jsem perfektní v posteli." To je Direct Marketing.


Jste na večírku s partou přátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich přítel k ní půjde, ukáže na vás a řekne: " On je perfektní v posteli." To je Reklama.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a vyžádáte si její telefonní číslo. Druhý den na to číslo zavoláte a řeknete: "Jsem perfektní v posteli." To je Telemarketing.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a nabídnete jí drink. Přitom jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro. To jsou Public Relations.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a zeptáte se: „Je váš přítel taky perfektní v posteli?“ To je Průzkum trhu.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: "Slyšela jsem, že jste perfektní v posteli." To je účinek Obchodní známky.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s vaším přítelem. To je činnost Obchodního zástupce.

Váš přítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc. To je Technická podpora prodeje.

Jedete na večírek a uvědomíte si, že ve všech domech určitě bydlí nádherné dívky. Vloupáte se na poštu a na každou obálku napíšete "Jsem perfektní v posteli." To je Spam.

Jedete na večírek a uvědomíte si, že ve všech domech určitě bydlí nádherné dívky. Vloupáte se na poštu, rozlepíte obálky a na konec každého dopisu připíšete: P.S. "A on je perfektní v posteli." To je Astroturfing.

Další informace:
Astroturfing
Diskuse jako prostor pro manipulaci
Chválím za peníze
Platí mě za reklamu
Komunikace nebo manipulace se zákazníky?
PR agentura zneužívá blogy českých deníků
Etické limity a marketingová komunikace
Povídání o trollech

Převzato z diskuse.nachvojnici.cz